Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mod do StarTrek: Bridge Commander


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raziel

Raziel

    Szeregowy

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 02.12.2006 - |23:12|

Chcieliście kiedyś zasiąść na mostku BC-304, Aurory lub okrętu wojennego ORI? No to właśnie dzięki tej grze + kilku modom macie właśnie taką możliwość.

Stargate Ship Pack 1.0 (wymagane aby 2.0 działało)

Stargate Ship Pack 2.0

I na podsycenie apetytu kilka screen shotów - BC-304 + F302 vs. Ha'tak

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Ponieważ sam Bridge Commander jest graficznie dosyć biedny warto zainstalowac jeszcze NanoFX (link ponizej)
NanoFX 2.0 Beta <- poprawione eksplozje, wycieki plazmy z gondol warp, rotacje przy trafieniach krytycznych, lepsze efekty trafienia tarcz, uszkodzen, efektow na mostku, dodatkowe opcje kamer, screenshotow itd. itp

Dostepna jest zdecydowana wiekszosc statkow ktore wystapily w SG-1 i SGA za wyjątkiem Hive Shipow i krążowników Wraith (w przygotowaniu - Hive ma się pojawić w okolicach gwiazdki)

bridgecommander.filefront.com <- cała masa różnych modów do bridge commandera

Maly edit: poprawilem link do bridgecommander.filefront.com, dorzucilem bezposredni do NanoFX - powinien juz dzialac jak nalezy :D

Użytkownik Raziel edytował ten post 03.12.2006 - |23:42|

  • 0

#2 Zarrow

Zarrow

    ZBANOWANY

  • Zbanowany
  • 497 postów

Napisano 03.12.2006 - |13:55|

Teraz już wiem, co będę robił, zamiast uczyć się do egzaminu ;P
  • 0

#3 Raptorek

Raptorek

    Starszy plutonowy

  • VIP
  • 538 postów

Napisano 03.12.2006 - |22:25|

a właśnie skończyłem po raz 5 kończyc bc i jeszcze nie wywaliłem po skończeniu miodzio ale idzie tylko 7 kb jajks.
Ponieważ sam Bridge Commander jest graficznie dosyć biedny warto zainstalowac jeszcze NanoFX (ten mod również jest dostępny na stronie bridgecommander.filefront.com to nie działa acha co daje ten dodatek?
  • 0

#4 Lucas_Alfa

Lucas_Alfa

    Sierżant sztabowy

  • Użytkownik
  • 1 027 postów
  • MiastoWarszawa

Napisano 09.12.2006 - |22:02|

Czy statki ze Stargate umieszczone w środowisku Star Treka zachowują swoje właściwości typu rodzaj napędu, sposób przemieszczania się, uzbrojenie, czy też przejmują właściwości pojazdów trekowych?
  • 0
Dołączona grafika

- I straszna FOTA, co śmierdzi ziemiom wpatła do tłumaczy, krzyczonc UAaaaaa!
Ale że poniewarz wszystkie bajki dobże sie kończom, nie opowiem, co się stało potem.
*


* sparafrazowane słowa Czesia - oryginał "Włatcy Móch"

#5 Shalom

Shalom

    Plutonowy

  • Użytkownik
  • 375 postów
  • MiastoBędzin

Napisano 10.12.2006 - |11:13|

te modele do Bridge Commandera są zrobione zgodnie z SG-1 i SGA. Np. 304 ma railguny i głowice jądrowe, Aurora ma drony itp.
Co do napędu to jak robisz warp to jest animacja wchodzenia w hiperprzestrzeń.
Pozatym są znacznie mocniej przypakowane niż te standardowe z tej gry. Bo np. Dedalem bez problemu w chwile można zniszczyc każdy statek z Treka. Tak samo ze statkami z BSG.
  • 0

#6 Lucas_Alfa

Lucas_Alfa

    Sierżant sztabowy

  • Użytkownik
  • 1 027 postów
  • MiastoWarszawa

Napisano 10.12.2006 - |21:57|

No to fajnie.
Obawiałem się, że latając Dedalem będę strzelał fazerami i poruszał się z prędkościami Warp.
Wobec tego może się pobawię.
  • 0
Dołączona grafika

- I straszna FOTA, co śmierdzi ziemiom wpatła do tłumaczy, krzyczonc UAaaaaa!
Ale że poniewarz wszystkie bajki dobże sie kończom, nie opowiem, co się stało potem.
*


* sparafrazowane słowa Czesia - oryginał "Włatcy Móch"

#7 Lucas_Alfa

Lucas_Alfa

    Sierżant sztabowy

  • Użytkownik
  • 1 027 postów
  • MiastoWarszawa

Napisano 11.12.2006 - |00:09|

Raziel
No dobra.
Mam grę w wersji 1.0 patchowaną do 1.1.
Zainstalowałem BC-Mod Installer.
Zainstalowałem NanoFX 2.0 Beta.

I tu zaczynają się schody.
Jak zamienić teraz Star Treka na Stargate? Czy skopiowanie zawartości folderów

Stargate Ship Pack 1.0 (wymagane aby 2.0 działało)

Stargate Ship Pack 2.0

do odpowiednich katalogów gry powinno załatwić sprawę? U mnie nie załatwia. Co prawda w grze pojawił się obrazek Dedala i logo Stargate Bridge Commander jednak statki pozostały bez zmian podobnie jak fabuła i wygląd mostka.
Przy Stargate Ship Pack 2.0 w pliku tekstowym piszą coś o jakichś Submenu mod i mutatorze i ich konfiguracji. Czy to kolejne programy, które trzeba zainstalować?
Powoli zaczynam się już gubić w tych przeróbkach.
  • 0
Dołączona grafika

- I straszna FOTA, co śmierdzi ziemiom wpatła do tłumaczy, krzyczonc UAaaaaa!
Ale że poniewarz wszystkie bajki dobże sie kończom, nie opowiem, co się stało potem.
*


* sparafrazowane słowa Czesia - oryginał "Włatcy Móch"

#8 Shalom

Shalom

    Plutonowy

  • Użytkownik
  • 375 postów
  • MiastoBędzin

Napisano 11.12.2006 - |00:17|

włączasz gre, potem dajesz Configure, tam zakładka Mutators i zaznaczasz sobie co tam masz (zainstaluj sobie jeszcze mvam mod to będziesz mógł wysyłać 302 i glidery z 304 i Hataka). Potem kopiujesz zawartość folderów do katalogu z grą. tzn masz w tych rar'ach 3 foldery zaznaczasz je dajesz kopiuj i wklejasz do katalogu z grą (wtedy uzupelnią się te nowe pliki).
Teraz w grze dajesz Quick Battle i wybierasz sobie statki biorące udział w bitwie. Dajesz "Start" i grasz :)
przydatne klawisze:
spacja (przejście z mostka na pilotowanie statku)
F3 (dajesz na początek walki Red Alert żeby podnieść tarcze)
F5 (zarządzenie energią)
H (ręcznie sterowanie uzbrojeniem) + lewy i prawy klawisz myszy to strzelanie
cyferki na klawiaturze to silniki,
WSAD to kierowanie statkiem
  • 0

#9 Lucas_Alfa

Lucas_Alfa

    Sierżant sztabowy

  • Użytkownik
  • 1 027 postów
  • MiastoWarszawa

Napisano 11.12.2006 - |00:31|

Shalom
Zrobiłem wszystko tak, jak napisałem powyżej i niestety w grze nie mam w Configure takiej opcji jak Mutator dlatego właśnie ciekawi mnie czy czegoś jeszcze brakuje, czy też zrobiłem to nie w takiej kolejności jak trzeba. Twój "przepis" różni się od mojego.
W Quick Battle też nie ma do wyboru innych statków niż trekowe.
Czy możesz mi wypisać po kolei czego potrzeba żeby to zamienić?

Jeżeli mi się nie uda, to spróbuję zainstalować wszystko od nowa, jednak chciałbym znać wszystkie potrzebne elementy.

Aktualizacja
Udało mi się. Potrzebny był jeszcze plugin Foundation. Wcześniej BC-Mod Installer twierdził, że zainstalował ten plugin, okazuje się jednak, że nie.

Statki są i latają, choć przy bitwie 6 na 6 okrętów jakoś się komputer zamulił.

Pozostaje jeszcze jedna kwestia. Wygląd mostka. Dedal posiada mostek z Enterprise D. Czy to normalne czy też coś jest jeszcze nie tak?

Użytkownik Lucas_Alfa edytował ten post 11.12.2006 - |01:06|

  • 0
Dołączona grafika

- I straszna FOTA, co śmierdzi ziemiom wpatła do tłumaczy, krzyczonc UAaaaaa!
Ale że poniewarz wszystkie bajki dobże sie kończom, nie opowiem, co się stało potem.
*


* sparafrazowane słowa Czesia - oryginał "Włatcy Móch"

#10 mario_brother

mario_brother

    Szeregowy

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 11.12.2006 - |17:47|

wszystko fajnie ale ja nie wiem
też mam tak jak Lucas_alfa

a jak włanczam bc mod instaler to za każdym razem musze instalować Foudation plugin (może to przez to nie działa)
  • 0

#11 Lucas_Alfa

Lucas_Alfa

    Sierżant sztabowy

  • Użytkownik
  • 1 027 postów
  • MiastoWarszawa

Napisano 11.12.2006 - |20:46|

Cóż. Latanie Dedalem z mostkiem Enterprise to nie żadna frajda.
Miałem nadzieję, że dowódcą Dedala będzie pułkownik Caldwell a gdzieś obok stać będzie Hermiod. Okazuje się jednak, że mam w załodze niebieskiego gościa za plecami.

Prościej chyba napisać nową grę niż bawić się w takie modyfikacje.
  • 0
Dołączona grafika

- I straszna FOTA, co śmierdzi ziemiom wpatła do tłumaczy, krzyczonc UAaaaaa!
Ale że poniewarz wszystkie bajki dobże sie kończom, nie opowiem, co się stało potem.
*


* sparafrazowane słowa Czesia - oryginał "Włatcy Móch"

#12 Shalom

Shalom

    Plutonowy

  • Użytkownik
  • 375 postów
  • MiastoBędzin

Napisano 12.12.2006 - |01:01|

chyba nikt nie robił modelu mostka z SG, ale to możliwe, bo masz do ściągnięcia inne mostki, pozatym ty grasz siedząc na mostku? ja tam wole z zewnątrz (bo i tak rozkazy ludzikom na mostku mozesz wydawać poprzez klawisze F)
wcale nie prościej, pozatym ktoś musi ja napisać, a to musi się oplacać ;)

komp zamulił? to odpal modele z BSG i przy samej Galactice jak odpalisz z wszystkich baterii to zamuli ;)
  • 0

#13 Raziel

Raziel

    Szeregowy

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 18.12.2006 - |13:09|

Wiec co do mostka. No to na razie niestety pozostają tylko te trekowe, ale mody są nadal rozwijane i z tego co wiem to trwają tez prace nad mostkiem bc-304, ale kiedy zostanie ukonczony nie mam pojęcia. A co do mulenia... modele z modów mają zwykle o wiele więcej wielokątów niż te oryginalne z BC i jezeli dolozyc do tego jeszcze nanofx i inne fajerwerki to do naprawde plynnej gry potrzeba juz nie lada maszyny. Zdecydowanie płynność gry poprawia wyłączenie w ustawieniach grafiki enhanced glow effects.
  • 0

#14 =NF=Browarek

=NF=Browarek

    Szeregowy

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 12.01.2007 - |21:33|

Bridge Commander jest najlepsza gra z multiplayerem z serii star trek. smiem twierdzic nawet ze lepsza od Legacy. wersja 1.1 jest bardzo skapa mimo to aby przejsc kampanie trzeba sie w ostatnich misjach natrudzic.
ale wersja z dodatkami kobayashimaru+ update to istne cudo. gra jest niesamowicie grywalna w necie. mozna siedziec godzinami nie odrywajac sie od monitora.

Powstalo juz kilkaset klanow grajacych w ta gre w tym 2 polskie. M.I. oraz NoFear ktorego jestem viceadmiralem. (jesli ktos chetny to zapraszam na gg 8091672-ze wzgledow bezpieczenstwa nie przyjmujemy inna droga)

MAM wam narobic smaczku??
prosze:
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

=NF=Viceadmiral Browarek

Użytkownik =NF=Browarek edytował ten post 12.01.2007 - |21:36|

  • 0

#15 annubis17

annubis17

    Starszy szeregowy

  • Użytkownik
  • 90 postów

Napisano 17.11.2007 - |14:36|

mam problem
jak zainstalowałem tą gre i skopiowałem te foldery to były tylko te startrekowe a w quick battle nie miałem do wybory zadnych statków
teraz zaistalowałem nanofx i gra sie nie chce cale uruchomic
co mam zrobic?
  • 0

#16 cegli11

cegli11

    Szeregowy

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 25.03.2008 - |14:45|

A czy można latać tymi statkami w kampanii?

Jeśli tak to proszę o instrukcje :)
  • 0

#17 Shalom

Shalom

    Plutonowy

  • Użytkownik
  • 375 postów
  • MiastoBędzin

Napisano 25.03.2008 - |18:35|

W zwykłej nie, ale jak sciagniesz moda DS9 to mozesz latać czym chcesz w części misji znanych z DS9
  • 0

#18 kozuch

kozuch

    Plutonowy

  • Użytkownik
  • 394 postów
  • MiastoBydgoszcz

Napisano 26.03.2008 - |11:19|

Ja mam inny problem

Zainstalowałem gre v 1.0
Zainstalowałem patch 1.1
Zainstalowałem BC-Mod Installer.
Zainstalowałem NanoFX 2.0 Beta.
Skopiowałem foldery z Stargate Ship pack 3.0

I gdy włączam gre pojawia się czarny obraz kursor myszki i nic nie moge zrobić, nie ma obrazu ani dźwieku, macie jakieś pomysły co może powodować ten problem?
  • 0

#19 Shalom

Shalom

    Plutonowy

  • Użytkownik
  • 375 postów
  • MiastoBędzin

Napisano 26.03.2008 - |14:07|

Ja wiem, w paczce Stargate 3.0 jest jeden uszkodzony plik Nuke.py (albo .pyc), coś z nazwą Nuke
Wywal ten plik i powinno śmigać. Do tego radze zainstalować moda MVAM infinite (możliwość np. wypuszczania myśliwców, a także innych ciekawych rzeczy ;) )
  • 0

#20 kozuch

kozuch

    Plutonowy

  • Użytkownik
  • 394 postów
  • MiastoBydgoszcz

Napisano 26.03.2008 - |16:21|

Niestety to nie to gra zadziałała dopiero na stargate pack 1 i 2 bez nanofx bo z nano tez nie działa.

ogółem ciekawy mod, kilka niedoróbek ale tak to ok
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych