Skocz do zawartości

Zdjęcie

Recenzje SAAB 01x18-19

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 rexus

rexus

Starszy sierżant

• W tr. aktywacji
  • 885 postów

Napisano 29.11.2003 - |22:38|

Myśleliśmy, że byliśmy sami. Wierzyliśmy, że wszechświat należy do nas. Aż do jednej nocy w 2063, na ziemskiej kolonii oddalonej o sześć lat świetlnych, zaatakowano nas. Teraz mamy wojnę. Nazywam się podpułkownik T.C. McQueen , jestem invitro - sztucznie wyhodowany człowiek, dowodzę grupą marins, 58 - nazywają nas "Dzikie Asy". Walczymy w chłodzie, w kosmosie, na ziemi, i pod wodą. Przegranie tej wojny to coś więcej niż porażka. Gdy się podamy nigdy nie wrócimy do domu. Dlatego walczymy…

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Space Above And Beyond (Gwiezdna Eskadra) - 1x18 - 'Dear Earth”
Scenariusz: Richard Whitley
Rezyseria : Winrich Kolbe
Występują: Morgan Weisser, Kristen Cloke, Rodney Rowland, Joel De La Fuente, Lanei Chapman, James Morrison

Steve Hytner (Reporter) Charles Carpenter (Cameraman)Tucker Smallwood (Commodore Ross) Darren Gray Ward (Lt John Hall) Bo Clendenin (Monk) John Battle (Supply Sgt)
Jennifer Burns (Ann) Rock Reiser (Armed Guard) Carl Gillard (Opthalmologist)
Robert Crow (Crow) Gibson Frazier (Ed) Loren Chase (Mrs West) Kate McCalley (Doctor) Scott Heath Dorel (Sailor #1) Jermaine Montell (Sailor #2) Michael Wachtel (Marine #1) Ted Mann (Slow Talker)

„To nie są siły powietrzne to jest korpus” - McQueen 58