Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renderki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 BrinX

BrinX

    Starszy kapral

  • Tauri Graphics
  • 255 postów

Napisano 06.09.2005 - |15:53|

Zrobilem wczoraj 2 renderki w lightwavie [ moje pierwsze :D ]. bede chcial je wykorzystac w moim nowy secie stargateow co o nich myslicie ?

Hatak wychodzi z nadprzestrzeni
Dołączona grafika

Glider wychodzi z nadprzestrzeni
Dołączona grafika

Użytkownik BrinX edytował ten post 06.09.2005 - |15:54|

  • 0

#2 Obi

Obi

    Moderator

  • Moderator
  • 3 264 postów
  • MiastoWawa

Napisano 06.09.2005 - |16:04|

A mógłbym prosić o Prometheusza ?
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 BrinX

BrinX

    Starszy kapral

  • Tauri Graphics
  • 255 postów

Napisano 06.09.2005 - |16:09|

prometeusz i dedal tez bedzie ale nie dzis bo mam jutro egzam a musialbym sie troche pobawic ;]
  • 0

#4 gildor4

gildor4

    Starszy plutonowy

  • Tauri Graphics
  • 609 postów
  • MiastoKęty

Napisano 06.09.2005 - |16:57|

Czy tę "mgławice" też renderowałeś?
Moze znasz jakieś strony jak takie coś zrobić w 3ds?

Moim zdanie super, ale chyba nie wszystkie będa na boku jak wychodzą z nadprzestrzeni ;]
  • 0
Zawsze po grudzie

#5 BrinX

BrinX

    Starszy kapral

  • Tauri Graphics
  • 255 postów

Napisano 06.09.2005 - |17:12|

mglawica tez renderowana. to tylko takie male probki i oczywiscie nie na kazdej okladce bedzie wylot z nadprzestrzeni ;] tylko dla testu sobie zrobilem ale niestety nie mam mgalwicy dla 3d maxa
  • 0

#6 morman

morman

    Starszy plutonowy

  • VIP
  • 522 postów
  • MiastoRabka - Zdrój/Kraków

Napisano 06.09.2005 - |19:59|

Sam robiłeś te modele czy skądś ściągałeś, jak ściągałeś to podaj stronę bo szukam mdeli ze Stargate do 3dsmax.:afro:
  • 0
Każdą rewolucyjną ideę można podsumować trzema fazami - to niemożliwe, nie będę marnować czasu - to możliwe ale nie warte zachodu - mówiłem przez cały czas, że to był dobry pomysł
Prawo Clarke'a

#7 BrinX

BrinX

    Starszy kapral

  • Tauri Graphics
  • 255 postów

Napisano 06.09.2005 - |21:06|

Sam robiłeś te modele czy skądś ściągałeś, jak ściągałeś to podaj stronę bo szukam mdeli ze Stargate do 3dsmax.:afro:

Wyświetl post


znajdziesz je w odpowiednim temacie ;] ale wiekszosc jest do lightwavea i cinema 4d
  • 0

#8 coldmaN

coldmaN

    Starszy kapral

  • Email
  • 294 postów
  • MiastoGlobalna Wioska

Napisano 06.09.2005 - |22:39|

Są super pogratulować zdolności :) długo zajęło ci ich przygotowanie ?
  • 0
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed...

We are walking on a thin line and you better avoid the risk ...

#9 Grishka

Grishka

    Starszy kapral

  • VIP
  • 277 postów
  • MiastoMiasto Świętej Wieży

Napisano 06.09.2005 - |22:47|

No ładne rzeczy panowie robicie. Wyrazy uznania :look:
Tak trzymać - podoba mnie się to. Dobre piwo się należy przy jakiej okazji :P
  • 0
* złość, wstyd, strach, zazdrość, smutek - nie dają nic a zatruwają duszę... żyj tak, by ich nie doświadczać...
* ciesz się życiem - ale tak, by nigdy nikogo nie krzywdzić, by każdemu móc spojrzeć w twarz i nie pluć sobie w lustro z rana...
* szczęście, które dajesz wraca do ciebie w trójnasób
* wybaczaj i nie bój się prosić o wybaczenie

#10 BST

BST

    Plutonowy

  • VIP
  • 442 postów

Napisano 07.09.2005 - |11:20|

Hmm chcecie Dedala... a prosze Was bardzo :) ,
Wyrenderowałem w 3ds. Jak wam się podoba?
Dołączona grafika

Użytkownik BST edytował ten post 07.09.2005 - |11:20|

  • 0
Odnalazłem Cię na styku światów, między jawą a snem.
Tam, gdzie anioł odarty z uczuć okrywa cieniem Dolinę Ciemności.
I spotkam Ciebie pośród światła, patrząc w jutrzenkę bez cienia.
Wtedy umrę w Twych ramionach...



SKLEP - TAURISHOP

#11 gildor4

gildor4

    Starszy plutonowy

  • Tauri Graphics
  • 609 postów
  • MiastoKęty

Napisano 07.09.2005 - |11:37|

Render niezły, ale wole promka :)
Ziemię tez renderowałes czy to zdjęcie? Bo by się zdał model ziemi, jak narazie mam tylko model Marsa ;)
  • 0
Zawsze po grudzie

#12 BST

BST

    Plutonowy

  • VIP
  • 442 postów

Napisano 07.09.2005 - |11:41|

Poza obiektem Dedala, reszta to obiekty zrobione przezemnie.


PS wstawiłem do poprzedniej sceny Promka i rendernełem.

Dołączona grafika

Użytkownik BST edytował ten post 07.09.2005 - |14:17|

  • 0
Odnalazłem Cię na styku światów, między jawą a snem.
Tam, gdzie anioł odarty z uczuć okrywa cieniem Dolinę Ciemności.
I spotkam Ciebie pośród światła, patrząc w jutrzenkę bez cienia.
Wtedy umrę w Twych ramionach...



SKLEP - TAURISHOP

#13 BrinX

BrinX

    Starszy kapral

  • Tauri Graphics
  • 255 postów

Napisano 07.09.2005 - |12:38|

Ja musze jeszcze maxa rozprtacowac najlepszy moim zdaniem jest cinema ale render z lightwavea [ hatak] wyglada najlepiej ;] Btw. ladne renderki BST :D
  • 0

#14 BST

BST

    Plutonowy

  • VIP
  • 442 postów

Napisano 07.09.2005 - |14:13|

W zasadzie liczący sie soft do renderingu i modelowania to Softimagine i Maya przy produkcjach filmowych. Lightwave i 3ds nie ustępują im aż tak bardzo ale i tak największe wytwórnie jak ILM jadą głównie na sofcie od Alias|Wavefront (SI|Maya) bo ten najlepiej mają opanowany graficy bo od 15 lat na nim pracują, korzenie jeszcze są w czasach Amigi. Dopiero niedawno 3ds oferuje jakość filmową renderigu. Co do renderów (silników renderujących) to jest ich bardzo dużo i oferują rózną jakość i prędkość renderingu. Ja w 3ds renderuje wykorzystując FinalRender, jest on dużo lepszy od standardowego z lightwawe. Co nie znaczy ze w LW nie można też wymieniać renderów/algorytmów renderowania (shaderów) itp.
Ciekawostka część B5 i cały Seaquest był modelowany i renderowany na Amigach 4000 z kartami NewTek.
Cinema 4d namiast ostatni raz walczyłem na nim na Amidze, pamiętam jeszcze ze wersje miałem niemiecką :)

Użytkownik BST edytował ten post 07.09.2005 - |14:42|

  • 0
Odnalazłem Cię na styku światów, między jawą a snem.
Tam, gdzie anioł odarty z uczuć okrywa cieniem Dolinę Ciemności.
I spotkam Ciebie pośród światła, patrząc w jutrzenkę bez cienia.
Wtedy umrę w Twych ramionach...



SKLEP - TAURISHOP

#15 BrinX

BrinX

    Starszy kapral

  • Tauri Graphics
  • 255 postów

Napisano 07.09.2005 - |16:51|

2 renderki - tym razem 2 wersje dedala

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0

#16 BST

BST

    Plutonowy

  • VIP
  • 442 postów

Napisano 07.09.2005 - |17:08|

Ten wir jest wolumetryczny? czy łaczysz w PS wir ze statkiem, bo dziwnie wygląda to troszke
  • 0
Odnalazłem Cię na styku światów, między jawą a snem.
Tam, gdzie anioł odarty z uczuć okrywa cieniem Dolinę Ciemności.
I spotkam Ciebie pośród światła, patrząc w jutrzenkę bez cienia.
Wtedy umrę w Twych ramionach...



SKLEP - TAURISHOP

#17 BrinX

BrinX

    Starszy kapral

  • Tauri Graphics
  • 255 postów

Napisano 07.09.2005 - |17:08|

renderuje oddzielnie i lacze w ps
  • 0

#18 Zarathos

Zarathos

    Kapral

  • Użytkownik
  • 241 postów
  • MiastoGrudziądz

Napisano 06.12.2005 - |13:52|

Poniewaz zastoj, jak wizu, to ja dodam cos swojego. Za B5 i Sg sie nie bralem (nie mam meshy do 3ds dla SG, a B5 mnie nie bawi specjalnie). Obrazki podpisane, zgodnie z zasadami sztuki (wiekszosc umieszczam na scifi-meshes wiec musza byc).

http://www.ussexcels...aleria/prey.jpg

http://www.ussexcels...leria/ds5_1.jpg

http://www.ussexcels...leria/ds5_2.jpg

http://www.ussexcels...ia/pegasus1.jpg

http://www.ussexcels...ia/pegasus2.jpg

http://www.ussexcels...leria/giant.jpg

http://www.ussexcels...ia/torpedos.jpg

http://www.ussexcels...aving_orbit.jpg

http://www.ussexcels.../deepspace1.jpg

Użytkownik Zarathos edytował ten post 09.12.2005 - |20:20|

  • 0
I Kruk wcale nie odlata, jakby myślał siedzieć lata
Na Pallady biuście przy drzwiach, pośród dwóch kamiennych króż,
Krwawo lśni mu wzrok ponury, jak u diabła, spod rzęs chmury;
Światło lampy rzuca z góry jego cień na pokój wzdłuż,
A ma dusza z tego cienia, co komnatę zaległ wzdłuż,
Nie powstanie - nigdy już!

#19 gildor4

gildor4

    Starszy plutonowy

  • Tauri Graphics
  • 609 postów
  • MiastoKęty

Napisano 06.12.2005 - |14:05|

Niezłe, złaszcza te z DS5. Już wiem do kogo się będe zwracał po renderki :) bo ja zawsze mam problem żeby sobie dobrze oświetlenie ustawić.
  • 0
Zawsze po grudzie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych