Witajcie, jestem tutaj nowy, ale siedzę już od miesiąca nad wrotami SGA. Przy udziale Mirka Stoedter oraz moim stworzyłem już działające wrota SGA. Diagnozowałem je przez miesiąc, aby działały. Teraz pozostaje doszlifowanie tematu, czyli wzbogacenie o nowe możliwości. Na Yahoo Answers dowiedziałem się po zadaniu pytania: "jakie są dodatkowe możliwości i co by się podobało?", że wrota SGA mają 2 tryby: szybki szewronami zatrzaskiwanymi znakiem krążącym pokolei oraz wolny - zatrzaskiwane naprzemian znakiem zgodnie i przeciw obrotowi wskazówek.
Aby stworzyć pełną animację flash, zauważyłem, że:
1. każde wrota mają bufor hiperlokalny
2. odłączenie kryształu DHD lub zasilania naquadah rematerializuje obiekt we wrotach przynależnych do bufora
3. żrenica / osłona wrót niszczy efekt vortexu
4. pompowanie energii do wrót wydłuża ich działanie z 38 minut do nieskończoności
Posiłbym o dalsze wymagania i wskazówki z Waszej strony, aby wrota były w pełni diagnozowalne, obsługiwane, a także linki do spisu adresów wrót.
Na dzisiaj, wrota mają tryb wolny, dźwięki w pełni do momentu otworzenia stabilnego tunelu. Zastanawiam się jak wykonać vortex (nie wiem jak po polsku to nazywacie) i chyba mam pomysł jeden na tego osiągnięcie.
Jak macie jakieś screeny potwierdzające teorię, wklejajcie, a z pewnością to zaprogramuję. Wkrótce też postaram się podać tutaj link do animacji, jak się dowiem, czy można wklejać pliki swf do obejrzenia.
pozdrawiam
Wasz oddany
Rodney McKay
Projektujemy wrota Atlantis
Rozpoczęty przez
KaiLynn
, 11.11.2009 - |17:54|
1 odpowiedź w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych