Wygląd statku z Universe
#1
Napisano 24.10.2008 - |10:35|
#2
Napisano 24.10.2008 - |10:51|
Cóż największą zagadką są chyba jednak ci aktorzy, a przede wszystkim to jak bardzo przez ich poziom gry zostanie narzucony styl młodzieżowy w nowym serialu.
#3
Napisano 24.10.2008 - |14:01|
#4
Napisano 24.10.2008 - |17:33|
I nie, sorry, ale nie podoba mi się. Szkoda.
#5
Napisano 24.10.2008 - |18:30|
Winchell Chung
#6
Napisano 25.10.2008 - |21:45|
#7
Napisano 27.10.2008 - |08:54|
#8
Napisano 27.10.2008 - |09:29|
Po prostu ten design uważam za dno. Koncept Pradawnych...ghfrmhm...ja pier#$%!@
No co to jest w ogóle :/
Winchell Chung
#9
Napisano 27.10.2008 - |13:56|
#10
Napisano 27.10.2008 - |15:16|
#11
Napisano 27.10.2008 - |15:54|
Est modus in rebus
Horacy
Prawda ma charakter bezwzględny.
Kartezjusz
Przyjaźń, tak samo jak filozofia czy sztuka, nie jest niezbędna do życia. . . Nie ma żadnej wartości potrzebnej do przetrwania; jest natomiast jedną z tych rzeczy, dzięki którym samo przetrwania nabiera wartości.
C.S. Lewis
#12
Napisano 27.10.2008 - |17:26|
Co do samego projektu to jednak wydaje mi się że po ukończeniu będzie trzymał poziom.
#13
Napisano 28.10.2008 - |08:10|
Nie wiem czemu wszyscy uparliście się, że na rysunku jest mostek statku, przecież jest to mostek promu, odpowiednika skoczka z Atlantis wiec nic dziwnego, że jest mały - chociaż jak dla mnie i tak wydaje się być większy od skoczka. Ciekawe jak będzie wyglądał z zewnątrz?
Fakt, chyba w pierwszym poście źle napisałem. Pod rysunkami pisze, że to prom.
#14
Napisano 28.10.2008 - |20:08|
Po pierwsze - jak twórcy wytłumaczą fakt istnienia na tym statku całej infrastruktury - korytarze, mostek, pokoje dla załogi itp. Ponoć SG Universum ma być o odkryciu przez ludzi statku który został wysłany w najdalsze zakątki wszechświata w celu rozmieszczenia wrót. Zatem statek na zdrowy rozum powinien być cały zautomatyzowany - nie widzę na dzień dzisiejszy powodów dla których statek miał by być przystosowany dla ludzkiej załogi.
Po drugi - jaką bajkę usłyszymy w momencie wybierania adresu wrót na statku. Przecież potrzebne są koordynaty to po pierwsze (nie mogą być takie same w każdym układzie słonecznym czy galaktyce) chyba że do tego konkretnie służy 9 szewron a po drugie jak się ma wybieranie adresu wrót podczas lotu statku. Oczywiście ludzie będą mieli farta i otworzą wrota w momencie postoju statku nad jakąś planetą.
#15
Napisano 28.10.2008 - |22:24|
No nie wiem... Ja, projektując taki statek zrobiłbym miejsce choćby dla jakiejś grupy techników, którzy mogliby być potrzeni w razie jakiejś awarii. Poza tym nie wiemy jaka była historia "Przeznaczenia". Może pierwotnie był to normalny załogowy statek, a dopiero później przystosowano go do samodzielnej pracy. Spokojnie, obejrzymy pierwszy odcinek i wtedy zaczniemy krytykować tego typu rzeczy (choć osobiście mam nadzieję, że nie będziemy musieli).jak twórcy wytłumaczą fakt istnienia na tym statku całej infrastruktury - korytarze, mostek, pokoje dla załogi itp.etą.
#16
Napisano 29.10.2008 - |15:09|
Jak dobrze zrozumiałem z ogólnego zarysu fabuły, statek ma być projektem pradawnych zarzuconym jeszcze przed powstaniem Atlantis. Co za tym idzie muszą postarzyć to co już mają a to na dobre wyjść nie może. Lepiej by to wyglądało gdyby całości nie opierali na pradawnych tylko na jakiejś zupełnie nowej rasie bądź Furlingach, których w SG-1 za dużo nie było więc pole do popisu byłoby dość duże, a tak musimy się zadowolić powielaniem schematów.
Co do samego projektu to jednak wydaje mi się że po ukończeniu będzie trzymał poziom.
No tak, szczególnie, że Wrota są dziełem pradawnych, a furlingowie mieliby zrobić statek który im wrota roznosi?
"których w SG-1 za dużo nie było", ich W OGÓLE nie było, bo jak już było mówione (chyba) przez Thora, że się pozabijali.
#17
Napisano 29.10.2008 - |16:01|
Użytkownik Tom_Logan edytował ten post 29.10.2008 - |16:03|
#18
Napisano 29.10.2008 - |16:19|
Winchell Chung
#19
Napisano 29.10.2008 - |17:09|
#20
Napisano 30.10.2008 - |09:13|
A kiedy Noxowie budowali Wrota, bo nie pamiętam?Poza tym fakt wrota są dziełem pradawnych, ale jakoś nie przeszkadzało to Nox'om budować nowych.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych