Teoria Magnetyczno-telepatyczna
Napisano 26.06.2006 - |21:09|
Chciałbym trochę pofantazjować na temat naszego ulubionego serialu.
Myślę sobie tak: było sobie miejsce o przedziwnych właściwościch magnetycznych. Może rzecz jest związana ze składem geologicznym a może z biegunami Ziemi - nie wiem; nie znam się na tym. Poza tym nie będę się powtarzał: te zgadnienia na forum były wałkowane niejeden raz. Kiedyś, pewnego pięknego dnia na wyspę dostał się okręt - "Czarna Perła" Znalazł się w pobliżu wyspy na skutek wpływu jaki wywiera wyspa na kompas. I tu zakładam pewien zbieg okoliczności: o ile przedtem ściągnięte w to miejsce okręty tonęły i nikt - a może prawie nikt - nie uchodził z życiem z katastrofy, o tyle w tym czasie nie dość że okręt znalazł się w pobliżu wyspy to miała miejsce jakaś katastrofa np. wybuch wulkanu Krakatau. Mała dygresja: w jednym z odcinków widać rekiny - może instynktownie przybywają do miejsca w którym ongiś było dużo jedzonka? Wygenerowana w ten sposób fala tsunami "wniosła" okręt na wyspę. Można tu przypuszczać że oba wydarzenia były jakoś ze sobą związane: dajmy na to ruch płyt tektonicznych mógł wpłynąć jakoś na pole magnetyczne albo odwrotnie - kto to wie? W każdym razie ci, którzy przeżyli znaleźli się w epicentrum niesamowitości elektromagnetycznyh. Pamiętacie jeszcze magnetofony kasetowe? No więc umysły naszych pechowców zostały wgrane do - nazwijmy to tak - magnetosfery wyspy. Nie stało się to po raz pierwszy. W ostatnim odcinku widać fragment posągu - a dokładniej nogę z czterema palcami. To pozostałość po pewnej cywilizacji - może Atlantyda? Wszelkie cudowności i dobrodziejstwa jakie sobie o niej opowiadano były spowodowane pewną cechą ludzi tej cywilizacji - nie, nie to nie cztery palce. To sposób komunikowania się. Otóż telepatia nie istnieje bo nie istnieje ośrodek przez który byłyby przesyłane informacje. Niemniej w tym dokładnie miejscu występowała anomalia magnetyczna generująca pole magnetyczne mogące służyć za ośrodek w któr