Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stargate Universum


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
328 odpowiedzi w tym temacie

#1 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 11.05.2006 - |08:37|

Witam,
Jestem studentem 4 roku informatyki na Politechnice Śląskiej w Gliwicach i tworzę grę "Universum" bazującą na tematyce Star Gate i Star Wars i poszukuje osób chetnych do wspolpracy.
Gra bedzie bardzo podobna do ogame.pl i xwars.pl z tym ze mozna podbijac planety, więcej okretów wojennych, będą naziemne jednostki obronne i dużo rzeczy związanych z filmem SG.
Poszukuje osób które pomogłby by mi przy:
- tworzeniu grafiki (urządzeń obronnych, okretów wojennych, budynków oraz zaprojektowania szaty strony), mile widziana znajomość HTML ( potrzeba zaprojektować menu główne gry)
- osób ze znajomością tematyki SG i SW, chodzi o nazwewnictwo okrętów wojennych itp.

Szczegóły techniczne:
Cała aplikacja jest pisana w Javie + JSP, Struts, Hibernate, Log4j a bazuje na serwerze tomcat 5.0, MySQL 4.1
Jak narazie aplikacja nie jest dostępna publicznie, więc osoby chętne do pomocy dostaną e-mailem spakowaną aplikacje i zostaną poinstruowane jak ją odpalić aby się zalogować.

Krótki opis:
Gra jest bardzo podobna do ogame i dużo z niej czerpie z tym że:
Jest więcej galaktyk min 10 w której losowo jest wygenerowanych od 200-250 systemów w każdym
systemie jest od 8-20 planet.
W grze są 4 podstawowe surowce: metal,kryształ, deuter, złoto i dodatkowy Naquadah:)
Ten ostatni jest bardzo rzadki i spotykany na nowych planetach,
szansa posiadanie tego surowca jesli skolonizujemy planete wynosi ok 10%
Dzieki naquadah mozna rozwijać nowe technologie i budować wieksze lepsze okrety wojennne i urządzenia obronne.

od czasu do czasu występują zdarzenia losowe np( +10% produkcja kopaln metalu itp.)
Mozna zdobywać planety!!! Kazda planeta ma urządzenia obronne i jesli pokonamy flotę można dokonywać desantu na planety wroga i je przejmować