Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stargate Universum


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
328 odpowiedzi w tym temacie

#1 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 11.05.2006 - |08:37|

Witam,
Jestem studentem 4 roku informatyki na Politechnice Śląskiej w Gliwicach i tworzę grę "Universum" bazującą na tematyce Star Gate i Star Wars i poszukuje osób chetnych do wspolpracy.
Gra bedzie bardzo podobna do ogame.pl i xwars.pl z tym ze mozna podbijac planety, więcej okretów wojennych, będą naziemne jednostki obronne i dużo rzeczy związanych z filmem SG.
Poszukuje osób które pomogłby by mi przy:
- tworzeniu grafiki (urządzeń obronnych, okretów wojennych, budynków oraz zaprojektowania szaty strony), mile widziana znajomość HTML ( potrzeba zaprojektować menu główne gry)
- osób ze znajomością tematyki SG i SW, chodzi o nazwewnictwo okrętów wojennych itp.

Szczegóły techniczne:
Cała aplikacja jest pisana w Javie + JSP, Struts, Hibernate, Log4j a bazuje na serwerze tomcat 5.0, MySQL 4.1
Jak narazie aplikacja nie jest dostępna publicznie, więc osoby chętne do pomocy dostaną e-mailem spakowaną aplikacje i zostaną poinstruowane jak ją odpalić aby się zalogować.

Krótki opis:
Gra jest bardzo podobna do ogame i dużo z niej czerpie z tym że:
Jest więcej galaktyk min 10 w której losowo jest wygenerowanych od 200-250 systemów w każdym
systemie jest od 8-20 planet.
W grze są 4 podstawowe surowce: metal,kryształ, deuter, złoto i dodatkowy Naquadah:)
Ten ostatni jest bardzo rzadki i spotykany na nowych planetach,
szansa posiadanie tego surowca jesli skolonizujemy planete wynosi ok 10%
Dzieki naquadah mozna rozwijać nowe technologie i budować wieksze lepsze okrety wojennne i urządzenia obronne.

od czasu do czasu występują zdarzenia losowe np( +10% produkcja kopaln metalu itp.)
Mozna zdobywać planety!!! Kazda planeta ma urządzenia obronne i jesli pokonamy flotę można dokonywać desantu na planety wroga i je przejmować
z wyjątkiem głównej stolicy. Ma to wymierne korzyści jeśli wrogą planetą jest planeta z zasobami naquadah:)
Mozna tworzyć sojusze i pakty, nie tylko pisemne ale fizyczne, np. jesli jakis sojusz ma znami pakt o nieagresji i go wypowie,
nasze okręty mają bonus do obrony przez 24h przeciw przeciwnikom tego sojuszu.
Ponizej zamieszczam nazwy okretów wojennych i urządzen. Jesli macie jakies dodatkowe pomysły, lub pomysły na zmianę czegokolwiek to piszcie.
Wszelkie uwagi są mile widziane!

Budynki:
Metal //kopalnia metalu
Krystal //k. krysztalu
Deuter //deuteru
Gold //zlota
Naquadah //naquadah
SolarPanel //panele sloneczne - podstawowe zrodlo energi
Nuclear //elektronia nuklearna
Fusion //el. fuzyjna
NaquadahR //reaktor naquadah(czerpie surowce naquadah)
MetalSilo //silosy
KrystalSilo
DeuterSilo
GoldSilo
NaquadahSilo
ShipYard //stocznia
NShipYard //stocznia tylko na okrety naquadah
Laboratory //laboratorium
CloneFactory //fabryka klonow, przyspiesza budowanie
RobotFactory //fabryka robotów, przyspiesza produkcje okretow
Academy //akademia, w grze po jej wybudowaniu mozna wyszkolic komandora i przydzielic go do floty
//komandorzy zdobywaja doswiadczenie i podnosza bonusy we flocie
DefenceCenter //centrum obronne - umozliwia produkcje urzadzen obronnych
AlienCenter //centrum obronne sojusznikow - sojusznicy moga przyslac swoja flote do obrony planety
Barracks //baraki dla piechoty
AliedBarracks //baraki dla sojusznikow
ShipDeposit //depozyt na okrety sojusznicze
AntySpy //obrona przeciwszpiegowska
TerraFormer //terra former zwieksza wielkosc planety

Obrona:
Missiles //wyrzutnia rakiet
LightLaser //lekkie dzialo laserowe
HeavyLaser //ciezkie dz. laserowe
Gauss //dzialo gausa
Ion //dzialo jonowe
PlasmaTurret //rakiety z mikro ladunkami plazmy
NRockets //rakiety z mikro ladunkami naquadah
SmallShield //male oslony na urzadzenia obronne
NBigShield //wielka oslona planetarna, tylko jesli mamy reaktor naquadah
NProtector //jeszcze nie wiem( zostawilem miesce w bd na cos nowego):P

Okrety wojenne itp.
LightFighter //lekki mysliwiec
HeavyFighter //c. mysliwiec
Crusier //krazownik
Bomber //bombowiec - niszczy obrone planetarna
Corvette //korwetta szybki okret poscigowy
Destroyer //niszczyciel
WarShip //okret wojenny - najwiekszy okret dzieki dradycyjnym suroowcowm
Carrier //lotniskowiec na mysliwce do przenoszenia ich do innych galaktyk
NFighter //mysliwice naquadah
NThor //Thor - jeszcze nie wiem (podobala mi sie nazwa thor z SG)
NBomber //bombowiec z ladunkami naquadah
NMotherShip //statek matka wiekszy okret wojenny
NWarLord //war lord najqiekszy okret wojenny
SmallTransp //transportowce
MediumTransp
BigTransp
Amphibia //amfibia do dokonywania desantu piechoty na planety
Colony //statek kolonizacyjny
Recycler //recycler
LightInfantry //piechota
HeavyInfantry
LightTank //czolgi
HeavyTank
PlasmaTank
IonTank
NJaffa //piechota uzbrojona w staffy
NKek //cos a'la marines
NPretorian //elitarne jenostki jaffa
Commandor //komandorzy
SpySatelite //satelity szpiegowskie

Zapraszam forumowiczów do składania swoich uwag i propozycji, będe tu zaglądać i odpowiadać na pytania.
Sherkan
  • 0

#2 Hans Olo

Hans Olo

    Lost Moderator

  • Lost Moderator
  • 2394 postów
  • MiastoPoznań

Napisano 11.05.2006 - |09:39|

Ja może zaproponuję pare poprawek w nazwach statków:
zamiast Thor proponowałbym O'Neill,
bombowiec na Al'kesh z tym, ze wypadałoby żeby był słabszy niż Hatak przeciwko jednostkom latającym.
Lightfighter na X-Wing lub Tie Fighter
Heavyfighter na
NFighter na X302
Cruiser na Hatak
Amfibię na Providence-class carrier/destroyer http://starwars.wiki...rrier/destroyer (zauważ sporą ilość jednostek lądowych zabieranych zwykle na jego pokład)
Ow zastąpiłbym czymś w tym stylu http://starwars.wiki.../Star_Destroyer np okręt klasy Tector bez hangarów. Oczywiście większy i największy OW można zastąpić adekwatnie wiekszymi klasami Star Destroyerów np. dla największego Executor class Star Destroyer a dla większego np Aurora (statek Lantian).
Do Akademii dodałbym Akademię Jedi/Sith i co oczywisteszkolono by tam "wrażliwych". Jesli ktośby wybudował akademię Jedi, to nie mógłby już wybudować akademii Sith a bonusy od Jedi we flocie byłyby inne niż bonusy od Sith we flocie.
Infantry na Stormtroopers, lub Republic Guard w zależności od ścieżki Mocy.
Oczywiście także obrone i uzbrojenie statków można wzbogacić. Torpedy Protonowe, ktore mogłyby być jedynym w miarę skutecznym rozwiązaniem przeciwko Death Star http://starwars.wiki.../Proton_torpedo
Concussion Missiles http://starwars.wiki...cussion_missile
Można też wprowadzić zróznicowanie uzbrojenia dla Stormtroopers, którzy są przecież podzieleni na specjalności. Oczywiście na różnie wyposażone planety należałoby wysyłać różne rodzaje piechoty w różnych proporcjach, bo Szturmowcy uzbrojeni w zwykłe E-11 nie dadzą rady dużej ilości czołgów.
Ogólnie polecam http://starwars.wiki.../wiki/Main_Page Jest tam mnóstwo opisów.
Co do zapożyczeń z SG1 to trzebaby sie bardziej zastanowić, bo to uniwersum nie ma tak bogatych opisów technologii. Ale myślę, ze zrównoważone połączenie tych uniwersów jest możliwe. Jak już będzie po sesji letniej to nawet skusiłbym się na szerszą pomoc. Nie jestem biegły w programowaniu (nie te studia), ale myślę, ze pare ciekawych rzeczy dałoby sie stworzyć.

edit: jeszcze naszedł mnie jeden pomysł. Pewien niski % na zkolonizowanie planety wyposażonej w gwiezdne Wrota umożliwiające odwiedzenie dowolnej planety w nie wyposażonej, lecz tylko pod warunkiem mocno rozwinietej energetyki i dużego zapasu wolnej energii. Możnaby też wprowadzić technologię nadprzewodnictwa i wynikajacą z niej tech. wrot umożliwiającą budowę wrót na dowolnej planecie, także zamieszkanej przez kogoś innego jesli sie na to zgodzi. Oczywiście Wrota mogą mieć przesłonę. W zależnosci od poziomu technologii Wrót i ochronnej będzie to przesłona Tytanowa na najniższym poziomie, ktorą można roztopic jak powszechnie wiadomo, potem przesłona z Trinium (nie potrzeba wprowadzać nowego surowca, Trinium mieści sie w kategorii metal) i przy dobrze rozwinietej technologii ochronnej i energetycznej także przesłona znana nam z Atlantis w postaci pola siłowego. Oczywiście wrota musialyby być odrobinę wieksze niz te z serialu, tak by umożliwić przejście przynajmniej niektórym statkom.

edit2: Jeszcze jeden pomysł: Statek miasto (patrz SGA), który byłby najdroższą jednostką wymagającą rozwiniętych technologii napedowych, enwrgetycznych (ZPM) a jego uzbrojenie byłoby nie ustalone czyli zalezałoby od tego co na nim zamontujemy a zamontować na nim możnaby było działa obronne każdego typu, pola siłowe itp. Statek nie byłby tak niszczycielski jak Death Star, lecz mialby silne osłony i szczególnie ważną, ogromną zaletę: możliwość kolonizacji bez utraty statku a skolonizowana w ten sposób planeta dysponowałaby od razu obroną w postaci dzial zamontowanych na statku. Statek możnaby rozbudowywać, ale tylko w stoczni o odpowiednio dużych rozmiarach. I dobrze byłoby, żeby ilość takich statków nie mogla np. przekroczyć ilości planet posiadanych przez gracza a najlepiej żeby możnabyło mieć tylko jeden taki statek.

Użytkownik Hans Olo edytował ten post 11.05.2006 - |10:35|

  • 0

BSG s04e10 - "Oh, Earth...hmm we got frakked out" 


#3 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 11.05.2006 - |20:54|

Witam,
Dziekuje za post, juz zmieniam w bazie danych pewne rzeczy. Zapomnialem podac technologie to krotko opisze nazwy i co dana robi:

Spy //Technologia szpiegowska, im wyzszy poziom tym wiecej informacji o obcej planecie
Logistic //logistyka bonus do ataku, moze jeszcze cos wiecej
Plasma //technologia plazmowa
Ion //tech. jonowa
Nuclear //nuklearna, reaktor nuklearny
Atack //bonus do ataku
Shields //techn. oslon - bonus do def.
NuclearEngine //naped nuklearny
IonEngine //naped jonowy
HiperEngine //naped hiperkosmiczny
Teleport //teleporter - mozliwy tylko z planety gdzie jest gwiazda smierci
Invisible //techn. niewidzialnosci
Communication //modul dalekiego zasiegu,
Naquadah //techn. obrobki naquadah
Alien //techn. walki z obcymi rasami, czasem wystepuja zdarzenia losowe ze wszystkie planety zaatakowala jakas rasa.
AdvancedShips //pozwala na konstrukcje wieklich okretow(naquadah)
Nano //nano technologia, jeszcze sam nie wiem
Antimatter //technologia antymaterii, np. torpedy z ladunkami antymaterii
Administration //administracja im wiekszy poziom tym wiecej mozna posiadac koloni
Jak by ktos mial jakies sugestie to dziekuje za posty..
No ja tez bardziej zmobilizowal bym sie gdyby nie sesja a musze oddac 2 projekty na laborki:/
Pozdrawiam
  • 0

#4 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 11.05.2006 - |21:08|

Jeszcze jedno bo zapomnialem w grze występują 2 czasy, lokalny i czas Universum;
chodzi mi o ten drugi i pomoc w nazwach; w Uni jest rok 2126 i czas dzieli sie na miesiące. NApisalem taki algorytm co tworzy nazwy miesiecy wg. dni tygodnia i miesiaca dzieląc je na przedrostek i koncowke czyli:
"Hak"; //poniedzialek
"Tor"; //wtorek itd.
"Nir"; sr.
"Kek"; czw.
"Rot"; pt.
"Rok"; sob.
"Qua"; nd.
Koncowka dni miesiaca:
"Fer'"; "Loqu'"; "Quar'"; "Der'"; "Seki'"; TauRi'";
Wybaczcie za kod javy ale nie chcialo mi sie bawic w kasowanie:P
Dla przykladu jesli mamy wtorek 12 maja to:
miesiac uni jest: Tor'Loqu
piątek 24 maja:Rot'Der
Jednak gdyby ktos mial jakis ciekawy pomysl na nazwanie miesięcy to chetnie czekam na propozycje.
Jak pewno ktos zauwazyll jest wiecej miesiecy bo 7*6=42 miesiace wypadają na jeden rok uni:)

Użytkownik sherkan edytował ten post 29.05.2006 - |15:21|

  • 0

#5 greco

greco

    Starszy kapral

  • Użytkownik
  • 345 postów
  • MiastoCzęstochowa

Napisano 11.05.2006 - |21:51|

Jak chcesz za darmo potestowac ten kod w sieci to masz > tutaj < serverek.

Lepiej testuj aplikacje na jakims serverze. Bo w praniu to wychodzi inaczej niz na localu. To jest chyba jedyny darmowy server obslugujacy jsp. Z drugiej strony mozesz miec problem ze Struts i Hibernate. Servery oferujace te interfejsy sa dosc kosztowne :/

A pomysl dosc ciekawy, a zarazem trudny w relizacji. Wiem co mowie, bo robilem cos na wzor ogame na zalke. Tyle ze w czystym jsp. Zrobienie takiej mechaniki jak jest w ogame nie jest wcale proste :]
  • 0

#6 Ethel

Ethel

    Szeregowy

  • Email
  • 41 postów
  • MiastoJaworzno

Napisano 14.05.2006 - |10:04|

ja mam takie pytanie: czy ta gra będzie po polsku czy po angielsku? do tego chciałbym wiedzieć kiedy jest planowany start tej gry bo zapowiada się dobrze
  • 0

#7 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 15.05.2006 - |11:34|

Jak narazie gierke robie calkowicie po polsku.
Co do serweka, to mam na nim konto i testowalem to ale problem jest taki ze musze go startowac zeby odpalic gierke:/
moje konto to: universum.s41.eatj.com ale nie chodzi polki sie na nowo nie zaloguje i postawie serwer.
Co do tego serwka to wydaje mi sie ze nie obsluguje Strutsów bo jak probowalem sie zarejestrowac to wywalilo mi buga ze ma problemy z klasą rejestracji, a lokalnie wszystko smiga. Chyba ze cos jest nie tak z *.war'em, ale nie zajmowalem sie tym duzo bo narazie skupiam sie nad zrobieniem Uni a nie szukaniem serwka.

Jak narazie lokalnie testuje gierke na tomcacie, to prawda lokalnie to nie to samo co zdalnie.
ale do tworzenia kodu calkowicie mi sie przydaje.
Jak juz bedzie wszystko fajnie furkac to chyba nawet skusze sie na wykupienie komercyjnego konta do testów.
Projekt przewiduje umiescic oficjalnie w sieci kolo sierpnia. Jak narazie zajmuje sie wszystkim sam, chyba ze bedzie ktos chetny do pomocy to predzej umieszcze w sieci gierke.
Przypominam ze poszukuje grafików, i osoby ze znajomoscią html.
Sherkan

Użytkownik sherkan edytował ten post 15.05.2006 - |11:41|

  • 0

#8 wafcio

wafcio

    ZBANOWANY

  • Zbanowany
  • 49 postów
  • MiastoGdynia

Napisano 15.05.2006 - |17:48|

jak mozna dostac od ciebie ta gre ?
  • 0

#9 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 16.05.2006 - |06:56|

napisz do mnie majla to podesle ci zipa i info jak ją odpalić sherkan@o2.pl
Pozdrawiam
  • 0

#10 Ethel

Ethel

    Szeregowy

  • Email
  • 41 postów
  • MiastoJaworzno

Napisano 18.05.2006 - |07:25|

Możesz mi też przesłać byłbym wdzięczny
  • 0

#11 wasylek

wasylek

    Szeregowy

  • Email
  • 66 postów
  • Miasto100-LICA

Napisano 21.05.2006 - |20:44|

Ja już posłałem maila! Jestem stałym graczem ogame i z miłą chęcią potestuje twoją grę! Może coś umiał bym zasugerować podczas testowania.
  • 0

#12 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 22.05.2006 - |08:44|

Witam,
Akurat siedzę nad budynkami, czy ktos mogłby wymyślić drzewo zależności każdego budynku i technologii, czekam na ciekawe propozycje.
Powyzej podałem nazwy budynków i technologii, chyba ze ktos ma jeszcze jakies pomysly to prosze klikac.
Sherkan
  • 0

#13 mathix

mathix

    Sierżant

  • VIP
  • 686 postów
  • MiastoGdańsk

Napisano 22.05.2006 - |15:19|

Heh zobaczyłem posta na max3d.pl. Jeśli chodzi o pomoc z grafiką to ma to być w zakresie layouta (przyciski, menu) czy innym (obrazki statków, budynków itd.)? W Ogame nie gram, ale odpowiednik tej gierki w świecie stargate bardzo mnie interesuje. W każdym razie w miarę możliwości i czasu chętnie pomogę.

BTW
Pozwolę sobie trochę się powymądrzać:

if( dDay == 1)
sDay = "Hak"; //poniedzialek
else if( dDay == 2)

bez else będzie działać tak samo, zresztą chyba wygodniej byłoby zrobić switchem.
  • 0
There are 10 types of people in this world.
Those who understand binary and those who don't.


#14 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 22.05.2006 - |16:16|

Chodzi o stworzenie całej graficzki, począwszy od buttoników, poprzez zaprojektowanie ramek jak i obrazeczków budowli, tła, okretów wojenntych, minerałów, teksturki dla planety która się obraca oraz małe obrazeczki z tłem galaktyki,

Praca dla grafika:
Tak jak powyżej widać screeny, to trzeba pozmieniać całą grafike.
Obecnie potrzebuję:
1.Screen tła o formacie 1280x1024 do menu głównego gry: w moim wyobrażeniu byłaby tak jak na obrazku planeta po prawej z jakąś poświatą słońca, przed nią stacjonują okrenty Hatak, obok stacji orbitalnej, a po lewej bądź w srodku flota nieprzyjaciela atakuje. Badź coś a'la flota bombardująca planete, w sumie koncepcje pozostawiam projektantowi.
2. Podobny screen ale podzielony na 2 mniejsze obrazki o rozmiarach:
1. - 170x1024
2. - 854 x 1024
3. 5 obrazków na surowce jak widać w meu głównym o rozmiarach 128x128 w formacie gif.
dla metalu,kryształu itd.
4. Stworzenie obrazków budynków dla planety o rozmiarach 128x128 w formacie *.gif
5. Stworzenie tekstur dla obracającej się planety o rozmiarach 200x170.gif, chodzi o różnego rodzaju planety
lodowe, dżungle, pustynne itd.
6. stworzenie obrazeczków tych samych planet ale już na tle galaktyki i gwiazd o formacie 128x128 - gif
7. Stworzenie buttoników do gry, rozmiarów nie podaje bo tu już zostawiam wolną ręke dla kogos kto chce
się tym zająć.
8. Stworzenie obrazeczków, każdej z technologii. 128x128 - gif
9. Stworzenie obrazków okrętów i jednostek obronnych 128x128.
10. Zaprojektowanie całego interfejsu gry, menu oraz tabeli.

Praca dla znawcy StarGate:
1. Potrzebuję stworzenie drzewa zależności budynków i technologii, przykładowo:
Jeśli chcemy budować kopalnie naquadah to musimy mieć wybudowaną fabryke klonów na 6 lvl i technologie obróbki naquadah na 2 poziomie.
2. Nazwy budynków i technologii podane są pare wpisów wyżej, chętną osobę proszę o podesłanie mi takiego drzewa mejlownie.

3. Jeśli ktoś ma pomysły na jakieś budynki okręty i ich nazwy to również proszę pisać na forum bądź listy.
4. Potrzebuję opisy każdego budynku jednostki i technologii, tak aby gracz mógł poczytać co to daje, skąd się wzieło itp.
Np. Naquadah: surowiec taki i taki, odkryto go wtedy i wtedy na planecie takiej i takiej pozwala na...

A teraz informacja dla zainteresowanych:
Umieściłem gre na ftpie: melmac.iinf.polsl.gliwice.pl
ip
labip
w katalogu Universum, znajduje się wszystko co potrzeba do odpalenia gry. Codziennie coś do niej tworze i codziennie będę aktualizował zip z Uni, więc można sobie ściągnąć.
Gra będzie dostępna przez miesiąć, jak już wkroczy w zaawansowany etap zostanie usunięta i dostępna będzie tylko dla osób projektujących.

Pozdrawiam

Info dla osób które będą zmieniać tabele i układy ramek, prosze nie ruszać lepiej tego co znajduje się między tagami <% ... %>
  • 0

#15 knysha

knysha

    Szeregowy

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 22.05.2006 - |17:06|

Z przyjemnoscia pomoge. Gram obecnie w ogame, wiec wiem co w trawie piszczy ;].

sharkan - moge Cie poprosic o kontakt na mail'a w celu omowienia dalszej wspolpracy?
Moj mail: knysha@gmail.com

Pozdrawiam :)
  • 0

#16 Ethel

Ethel

    Szeregowy

  • Email
  • 41 postów
  • MiastoJaworzno

Napisano 23.05.2006 - |20:10|

ja już tworzę powoli drzewo technologii i jak tylko je skończe to umieszcze na forum żeby można było wprowadzić poprawki


edit: o to co zrobiłem narazie :

Budynki = Wymagania

Kopalnia metalu = Start
Kopalnia kryształu = Start
Kopalnia deuteru = Start
Kopalnia złota = Kopalnia metalu 3
Kopalnia naquadah = Zależne od planety, Start
Stacja słoneczna = Start
Elektrownia nuklearna = Stacja Słoneczna 7, tech. Nuklearna 2
Elektrownia Fuzyjna = E. Nuklearna 5, Kopalnia Deuteru 7
Reaktor naquadah = Kopalnia N 3, tech. Obróbki N 2
Silos na metal = Start
Silos na kryształ = Start
Silos na deuter = Start
Silos na złoto = Kopalnia złota
Magazyn naquadah = Kopalnia N
Stocznia = Fabryka klonów 2
Stocznia N = Kopalnia N 3, Stocznia 5, tech. Statków N
Laboratorium = Start
Fabryka klonów = Kopalnia metalu 4
Fabryka robotów = Stocznia
Akademia Jedi/Sith = tech. Administracji 3
Centrum obrony = tech. Osłon 5
Centrum planetarne = Depozyt Sojuszniczy 4, Baraki Sojusznicze 4
Baraki = Start
Sojusznicze baraki = Baraki 3, Depozyt Sojuszniczy
Depozyt sojuszniczy = Start
Obrona przeciw-szpiegowska = tech. Szpiegowska 5
Terraformer = Kopalnia Metalu 10, Kopalnia Deuteru 10


To są same budynki, jak skończe reszte to też umieszcze. Piszcie co zmienilibyście

i zmieniłem troche technologie na takie żeby bardziej pasowały do budowli

Użytkownik Ethel edytował ten post 24.05.2006 - |16:27|

  • 0

#17 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 24.05.2006 - |20:24|

Potrzebuje tez opisy do budynków i technologi w 2 wersjach: 1 - skrocona do 200znaków, do działu konstrukcje i druga dłuższa pełny opis budynku i technologii.
  • 0

#18 Ethel

Ethel

    Szeregowy

  • Email
  • 41 postów
  • MiastoJaworzno

Napisano 25.05.2006 - |13:09|

Oto co zrobiłem jeszcze:

Obrona:

Wyrzutnia rakiet = start
Lekkie działo laserowe = centrum obrony
Ciężkie działo laserowe = centrum obrony 2
Działo Gaussa = tech. Ataku 2, centrum obrony 5
Działo jonowe = tech. Ataku 4, centrum obrony 8, tech. Jonowa 3
Rakiety plazmowe = tech. Ataku 7, centrum obrony 10, tech. Plazmowa 3
Mała osłona = tech. Osłon 9, centrum obrony
Wielka osłona = Elektrownia Fuzyjna 7, tech. Dalekiego zasięgu 5
Protektor = Reaktor Naquadah 5, tech. Dalekiego zasięgu 7, centrum obrony 12


Jeśli chodzi o drzewo Floty to potrzebuje spis wszystkich statków i piechoty razem spisanych a nie w kilku postach.
  • 0

#19 sherkan

sherkan

    Starszy szeregowy

  • Email
  • 89 postów

Napisano 25.05.2006 - |23:15|

Oto spis okretów:
Ethel, tylko że z założenia wyszedłem że każdy budynek będzie można budować na 50 poziom. Co prawda zaczynam sie zastanawiac czy ma sens budowac np. Akademie i stocznie na taki lvl. jak bys mial sugestie co do ograniczenia niektorych budynków to daj tez spis co i jak:

Okrety wojenne itp.
LightFighter //lekki mysliwiec
HeavyFighter //c. mysliwiec
Crusier //krazownik
Bomber //bombowiec - niszczy obrone planetarna
Corvette //korwetta szybki okret poscigowy
Destroyer //niszczyciel
WarShip //okret wojenny - najwiekszy okret dzieki dradycyjnym suroowcowm
Carrier //lotniskowiec na mysliwce do przenoszenia ich do innych galaktyk
NFighter //mysliwice naquadah
NThor //Thor - jeszcze nie wiem (podobala mi sie nazwa thor z SG)
NBomber //bombowiec z ladunkami naquadah
NMotherShip //statek matka wiekszy okret wojenny
NWarLord //war lord najqiekszy okret wojenny
SmallTransp //transportowce
MediumTransp
BigTransp
Amphibia //amfibia do dokonywania desantu piechoty na planety
Colony //statek kolonizacyjny
Recycler //recycler

Spis odnosi się do nazw w bd, jednak bazować będe na nazwach proponowanych przez was i nazwach wziętych z filmu SG, więc prosiłbym o propozycje dopasowania jakiś okrętów do nazw, np. ktoś wyżej zaproponował bombowiec jako okręty klasy Hatak.

Technologie jak narazie się nie zmieniły:
Spy //Technologia szpiegowska, im wyzszy poziom tym wiecej informacji o obcej planecie
Logistic //logistyka bonus do ataku, moze jeszcze cos wiecej
Plasma //technologia plazmowa
Ion //tech. jonowa
Nuclear //nuklearna, reaktor nuklearny
Atack //bonus do ataku
Shields //techn. oslon - bonus do def.
NuclearEngine //naped nuklearny
IonEngine //naped jonowy
HiperEngine //naped hiperkosmiczny
Teleport //teleporter - mozliwy tylko z planety gdzie jest gwiazda smierci
Invisible //techn. niewidzialnosci
Communication //modul dalekiego zasiegu,
Naquadah //techn. obrobki naquadah
Alien //techn. walki z obcymi rasami, czasem wystepuja zdarzenia losowe ze wszystkie planety zaatakowala jakas rasa.
AdvancedShips //pozwala na konstrukcje wieklich okretow(naquadah)
Nano //nano technologia, jeszcze sam nie wiem
Antimatter //technologia antymaterii, np. torpedy z ladunkami antymaterii
Administration //administracja im wiekszy poziom tym wiecej mozna posiadac koloni

Użytkownik sherkan edytował ten post 25.05.2006 - |23:16|

  • 0

#20 wasylek

wasylek

    Szeregowy

  • Email
  • 66 postów
  • Miasto100-LICA

Napisano 26.05.2006 - |16:39|

Wszystkim to bez problemu działa?? Ja mam problem z logowanie do bazy danych!(tak mi wyświetla). rejestruje się, generuje galaktyke i wszystko jest ok! Nawet w bazie danych mam w liście użytkowników swój login i hasło ale jak chcę sie zalogować to sie wyświetla:

Blad logowania!
Blad logowania do Bazy Danych!

Nie pomogło przeinstalowanie wszystkiego! Na drugiej maszynie chodzi tak samo! wkółko ten sam komunikat! Może ktoś wie co jest nie tak??

Użytkownik wasylek edytował ten post 26.05.2006 - |16:43|

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych