Skocz do zawartości

Zdjęcie

Recenzje SAAB 01x14-15

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 rexus

rexus

Starszy sierżant

• W tr. aktywacji
  • 885 postów

Napisano 11.09.2003 - |21:54|

Myśleliśmy, że byliśmy sami. Wierzyliśmy że wszechświat nalezy do nas. Aż do jednej nocy w 2063, na ziemskiej kolonii odalonej o sześć lat świetlnych, zatakowano nas. Teraz mamy wojnę. Nazywam sie podpółkownik T.C. McQueen , jestem invitro - sztucznie wychodowany człowiek, dowodze grupą marins, 58 - nazywją nas "Dzikie Asy". Walczym w chłodzie, w kosmosie, na ziemi, i pod wodą. Przegranie tej wojny to coś wiecej niż porazka. Gdy sie podamy nigdy nie wrócimy do domu. Dlatego walczymy.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Space Above And Beyond (Gwiezdna Eskadra) - 1x14 - 'The River Of Stars'
Scenariusz: Matt Kiene and Joe Reinkemeyer
Rezyseria : Thomas J Wright
Występują : Morgan Weisser, Kristen Cloke, Rodney Rowland, Joel De La Fuente, Lanei Chapman, James Morrison

W pozostałych rolach: Colonel Burke (Richard Kind), Lt Kelly Anne Winslow (Tasia Valenza), Lubin (Karce Picoy), Captain Kremens (Timothy Dale Agee)

Poczas misji pod ziemią Damphousse wyczówa niebezpieczenstwo i celowo opóznia marsz 58 za inną grupą która wpada w pułakę Pijaw. Pułkownik Burke poddaje Damphousse testowi - wierzy, że ona może mieć zdolności paranormalne. 58 zostaje wyznaczona do misji w tunelach Damphousse przewiduje, że jeden z ich umrze.

Moja ocena: 8/10

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Space Above And Beyond (Gwiezdna Eskadra) - 1x15 - 'Never No More' Part 1
Scenariusz: Glen Morgan and James Wong
Rezyseria : James Charleston
Występują : Morgan Weisser, Kristen Cloke, Rodney Rowland, Joel De La Fuente, Lanei Chapman, James Morrison