Skocz do zawartości

Zdjęcie

Praca magisterska o LOST

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#1 Odnaleziony

Odnaleziony

Starszy szeregowy

• Użytkownik
  • 97 postów
  • Miastoz wyspy...

Napisano 17.04.2007 - |12:32|

Witam wszystkich jak najbardziej lostowo!
Przegladam forum już od kilku tygodni i musze powiedzieć, że jest chyba jednym z lepszych
na temat interesujacego mnie serialu (sensowne dyskusje, trafne komentarze, ciekawy jestem Waszego wieku :) ). Jeżeli znacie jeszcze jakieś forum o LOST na poziomie - będę wdzięczny za linki!
Jestem studentem V roku Edukacji Medialnej i Informatyki UAM w Poznaniu.
Jak sugeruje temat - piszę pracę magisterską...

"Podróż w nieznane podróżą w głąb siebie. Próba analizy fenomeu serialu LOST".

W związku z powyższym jestem bardzo otwarty na wszelkie Wasze sugestie dotyczące tego,
co w mojej pracy mogłoby się znaleźć. Jeżeli macie jakieś pomysły/linki/spostrzeżenia - piszcie w tym temacie - nie będzie to chyba naruszenie regulaminu, a z pewnością wyeliminuje powtarzanie się postów.
Na razie nie napiszę, co już stworzyłem, żeby w żaden sposób nie sugerować toku Waszego myślenia :).
W ramach współpracy - jeżeli mielibyście ochotę taką pracę przeczytać - udostępnię ją po obronie :)
LOST jako serial wciągnął mnie bardziej, niż cokolwiek innego w TV. Nie jestem jednak znawcą absolutnym
i np. TLE nie jest mi jakoś bardzo bliskie.

Z góry dzięki za pomoc przy moim projekcie i czekam na Wasze sugestie, linki, cokolwiek pomocnego.

pozdrawiam dudes i ogolnie 3majcie się!

Odnaleziony
  • 0

#2 Tajemnicza_Wyspa

Tajemnicza_Wyspa

Chorąży

• Użytkownik
  • 1 430 postów
  • MiastoKraków

Napisano 17.04.2007 - |13:02|

Zajrzyj sobie na lostpedię:
http://pl.lostpedia.com/wiki/Main_Page - to wersja polska,
bardziej rozbudowana jest wersja angielska - oryginalna:
http://en.lostpedia.com/wiki/Main_Page [tam będziesz miał m.in. kompletne TLE]

Z zagranicznych stronek - np.:
http://darkufo.blogspot.com/